Ray-Ban Stories: τα πρώτα έξυπνα γυαλιά είναι επιτέλους διαθέσιμα

Ray-Ban Stories

Μετά από χρόνια συνεργασίας, στις 9/11/21 το Facebook και η Ray-Ban αποκάλυψαν τη δημιουργία των πρώτων έξυπνων γυαλιών, Ray-Ban Stories.

Τα έξυπνα γυαλιά, που ονομάζονται Ray-Ban Stories, μπορούν να αγοραστούν ως γυαλιά οράσεως ή ως γυαλιά ηλίου.

Τα Ray-Ban Stories είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένους λιανοπωλητές. Ένα ζευγάρι με μη συνταγογραφούμενους φακούς πωλείται στα 299$.

Η συνεργασία των δύο μεγάλων κολοσσών φημολογείται από το 2019. Η εταιρεία της Ray-Ban συνεργάστηκε με τον κολοσσό των κοινωνικών δικτύων για να αναπτύξει τα πρώτα έξυπνα γυαλιά. Στις 9ης Σεπτεμβρίου έγινε η επίσημη ανακοίνωση της άμεσης διαθεσιμότητά τους, μαζί τη νέα ονομασία τους, Ray-Ban Stories (Η παλαιότερη ονομασία ήταν γνωστή ως Facebook x Ray-Ban).

Από την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας τους, πωλούνται στα καταστήματα Ray-Ban, Ray-Ban.com και σε επιλεγμένα καταστήματα Sunglass Hut και LensCrafters.

Χαρακτηριστικά και προδιαγραφές των Ray-Ban Stories

Το Facebook συνεργάστηκε με τη Ray-Ban, για να κάνει το πρώτο της βήμα στο χώρα της μόδας και της τεχνολογίας.

Η πρώτη δυσκολία με την οποία ήρθαν αντιμέτωποι κατά την κατασκευή ήταν το κατά πόσο καλά τα Ray-Ban Stories προσιδιάζουν, τόσο στις οπτικές δεξιότητές όσο και στην εξωτερική τους εμφάνιση, τα τυπικά γυαλιά ηλίου. Παρά τις δυσκολίες, φαίνεται ότι κέρδισαν το στοίχημα. Ακόμα και με τις πολλαπλές κάμερες, ηχεία και μικρόφωνα, το Ray-Ban Stories ζυγίζουν μόλις πέντε γραμμάρια περισσότερο από τα κλασικά αντίστοιχα Ray-Ban. Παράλληλα, προσφέρουν όλα τα κοινά οφέλη των τυπικών Ray-Ban γυαλιών στην υγεία και την προστασία των ματιών.

Τα Ray-Ban Stories είναι διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή σε τρία σχέδια:

  • Wayfarer.
  • Meteor.
  • Round.

Κάθε σχέδιο διατίθεται σε πολλαπλά χρώματα σκελετού. Μπορεί να εξοπλιστεί είτε με διαυγές είτε με φιμέ τζάμι πολλαπλών χρωμάτων ή και με τα δύο, με τη μορφή φακών Transition από ανοιχτό σε σκούρο.

Τα Ray-Ban Stories συνοδεύονται κυρίως από μη συνταγογραφούμενους φακούς. Ωστόσο, μπορούν να προστεθούν συνταγογραφούμενοι φακοί μονής όρασης ή προοδευτικοί με επιπλέον κόστος. Όλοι οι διαφανείς φακοί περιλαμβάνουν μπλε επίστρωση που εμποδίζει το φως.

Τεχνικές προδιαγραφές Ray-Ban Stories:

  • Φωτογραφία: Διπλές κάμερες 5 megapixel, ανάλυση 2592×1944 pixel.
  • Βίντεο: Ανάλυση 1184×1184 pixel στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο.
  • Ανοιχτά ηχεία για κλήσεις και μουσική.
  • Τρία ενσωματωμένα μικρόφωνα.
  • Ενσωματωμένη επιφάνεια αφής για έλεγχο έντασης και μουσικής.
  • Ενσωματωμένος φωνητικός έλεγχος με το Facebook Assistant.
  • Βελτιστοποιημένος επεξεργαστής Snapdragon.
  • Χώρος αποθήκευσης φλας 4 GB (χωρά περίπου 500 φωτογραφίες ή τριάντα βίντεο 30 δευτερολέπτων).
  • Συνδεσιμότητα Bluetooth 5.0.
  • Περιλαμβάνεται φορητή θήκη φόρτισης και καλώδιο USB-C.

Οι φωτογραφίες και τα βίντεο που τραβιούνται με τα Ray-Ban Stories δε θα δημοσιεύονται αυτόματα στο Facebook. Επιπλέον, δε θα περιορίζεται μονάχα στο δημοφιλές δίκτυο. Αντ ‘αυτού, η εταιρεία χρησιμοποιεί μια συνοδευτική εφαρμογή συλλογής φωτογραφιών που ονομάζεται Facebook View.

Όπως και οι προεπιλεγμένες κάμερες iPhone και Android, το Facebook View προσφέρει μια προβολή πλέγματος των φωτογραφιών και των βίντεο σας και σας δίνει επιλογές για κοινή χρήση σε άλλες εφαρμογές.

Η εταιρεία δήλωσε ότι, εκτός κι εάν δημοσιευτούν στο Facebook, οι φωτογραφίες και τα βίντεο που είναι αποθηκευμένα στην εφαρμογή Facebook View δε θα χρησιμοποιηθούν για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων.

Περιλαμβάνουν τα Ray-Ban Stories τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας;

Τα Ray-Ban Stories δε διαθέτουν τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (AR), αλλά το Facebook λέει ότι θα αποτελέσουν το σκαλοπάτι των έξυπνων γυαλιών στο μέλλον. Τα Ray-Ban Stories θα επιτρέψουν στο Facebook να δοκιμάσει και να βελτιώσει τις πρώτες δυνατότητες, ώστε να μπορέσει τελικά να κάνει το άλμα στη λειτουργικότητα του AR.

Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι η τεχνολογία που τοποθετεί ψηφιακά αντικείμενα ή δείκτες στη ζωντανή προβολή της συσκευής σας. Υπάρχει μια καλή πιθανότητα να έχετε ήδη δει AR που χρησιμοποιείται σε εφαρμογές όπως το Snapchat και το Instagram ή παιχνίδια όπως το Pokémon GO και το Harry Potter: Wizards Unite.

Πάνω από 600 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή την πλατφόρμα Spark AR του Facebook μόνο μέσω των λειτουργιών του Facebook και του Instagram.

«Τα γυαλιά αυτά θα είναι ένα μεγάλο ορόσημο στην έναρξη της ενσωμάτωσης των βασικών τεχνολογιών σε έναν συντελεστή τυπικών γυαλιών και στην αντίληψη του τρόπου με τον οποίο τα χρησιμοποιούν οι άνθρωποι», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg κατά τη διάρκεια του Facebook Connect, του ετήσιου συνεδρίου της εταιρείας για την επαυξημένη πραγματικότητα και τις εξελίξεις της εικονικής πραγματικότητας.

Πηγή:
allaboutvision.com