faqs

Συχνές ερωτήσεις

Υπηρεσία

Τι είναι το Myoptician;

Το Myoptician είναι ο ψηφιακός οδηγός του σήμερα για τα οπτικά. Μέσω του Myoptician μπορείς να βρεις τον οπτικό, να κλείσεις δωρεάν ραντεβού και να αναζητήσεις το brand ή το προϊόν που ψάχνεις.

Το Myoptician είναι δωρεάν για όλους;

Το Myoptician είναι απολύτως δωρεάν για όλους τους χρήστες. Οι τιμολογιακές τιμές των οπτικών ορίζονται αποκλειστικά από αυτούς και δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για τους χρήστες του Myoptician.

Πως μπορώ να βρω οπτικό μέσω του Myoptician;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να μπεις στο Myoptician.gr να επιλέξεις την περιοχή σου και αυτομάτως θα βρεις όλα τα διαθέσιμα καταστήματα της περιοχής σου.

Τι πληροφορίες μπορώ να βρω στο προφίλ του οπτικού;

Μπαίνοντας στο προφίλ του οπτικού μπορείς να βρεις τα εξής στοιχεία:

  • Στοιχεία επικοινωνίας
  • Ωράριο λειτουργίας
  • Προϊόντα και υπηρεσίες
  • Διαθέσιμα brand
  • Αξιολογήσεις

Υπάρχει δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης;

Φυσικά το Myoptician διαθέτει τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας 215 215 1991  ανοικτή Δεύτερα έως Παρασκευή 9:00πμ – 21:00μμ.

Στο Myoptician μπορώ να βρω όλους τους οπτικούς της περιοχής μου;

Στο Myoptician μπορείς να βρεις όλους τους συνεργαζόμενους οπτικούς. Αν σε κάποια περιοχή της Ελλάδας δεν εμφανίζεται κάποιος διαθέσιμος οπτικός σημαίνει ότι δεν υπάρχει συνεργασία με κάποιο οπτικό κατάστημα της περιοχής.

Προσωπικά Δεδομένα

Πως μπορώ να είμαι βέβαιος ότι τα προσωπικά μου δεδομένα είναι προστατευμένα;

Στο Myoptician δεσμευόμαστε 100% για την προστασία του απορρήτου και της ασφάλειας των χρηστών και των επισκεπτών του ιστότοπου μας. Εάν έχετε απορίες σχετικά με το πώς προστατεύουμε το απόρρητό σας, στείλτε μας email στo [email protected] ή βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ

Υπηρεσία «Ραντεβού»

Τι απαιτείται για να κλείσω ραντεβού στο Myoptician;

Το μόνο που απαιτείται για να κλείσεις ραντεβού με τον οπτικό είναι να κάνεις εγγραφή στο Myoptician.gr.

Αν κλείσω ραντεβού με τον οπτικό υπάρχει κάποια χρέωση;

Το μόνο που απαιτείται για να κλείσεις ραντεβού με τον οπτικό είναι να κάνεις εγγραφή στο Myoptician.gr.

Πως μπορώ να κλείσω ραντεβού;

Για να κλείσεις ραντεβού χρειάζεται να ακολουθήσεις τα εξής απλά βήματα:

  • Μπες στο Myoptician.gr και επέλεξε την υπηρεσία «ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
  • Στο πλαίσιο «Ενδιαφέρομαι για..» επέλεξε το προϊόν ή υπηρεσία που σε ενδιαφέρει (λχ έλεγχος συνταγής).
  • Στο πλαίσιο «Πότε;» επέλεξε την μέρα και την ώρα του ραντεβού.
  • Στο πλαίσιο «Περιοχή» επέλεξε την περιοχή που σε ενδιαφέρει και πάτησε αναζήτηση.
  • Το Myoptician θα σου εμφανίσει αυτομάτως όλα τα διαθέσιμα οπτικά καταστήματα βάσει των επιλογών σου.
  • Κάνε κλικ στο κατάστημα που επιθυμείς και πάτησε το κουμπί «Κλείσε Ραντεβού».
  • Μόλις λάβεις την άμεση επιβεβαίωση του οπτικού το ραντεβού σου έχει κλειστεί!

Πως γνωρίζω ότι το ραντεβού μου έχει κλειστεί;

Αφού ολοκληρώσεις την διαδικασία «Κλείσε Ραντεβού» θα λάβεις άμεσα email επιβεβαίωσης από τον οπτικό. Μόλις λάβεις το email το ραντεβού σου έχει κλειστεί. Σε περίπτωση που δεν λάβεις email επιβεβαίωσης ή μήνυμα στο προφίλ σου μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 215 215 1991 ή απευθείας με το οπτικό κατάστημα.

Μπορώ να κλείσω το ραντεβού μου τηλεφωνικά;

Βεβαίως! Αν θέλεις να κλείσεις το ραντεβού σου τηλεφωνικά κάλεσε στο 215 215 1991. Η τηλεφωνική γραμμή του Myoptician έχει αστική χρέωση και το ωράριο λειτουργία της είναι Δευτέρα – Παρασκευή από τις 9:00πμ. έως 21:00μμ.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που θέλω να ακυρώσω ή να αλλάξω το ραντεβού μου;

Αν θέλεις να ακυρώσεις το ραντεβού σου μπορείς να το κάνεις μέσω του προφίλ σου. Για αλλαγή ώρας ή ημέρας του ραντεβού σου μπορείς να επικοινωνήσεις απευθείας με τον οπτικό. Θα βρεις τα στοιχεία επικοινωνίας του στο προφίλ του οπτικού.

Κουπόνι Έκπτωσης

Δικαιούμαι εκπτωτικό κουπόνι σε κάθε ραντεβού που κλείνω μέσω του Myoptician;

Φυσικά! Κάθε φορά που κλείνεις ραντεβού με τον οπτικό μέσω του Myoptician λαμβάνεις ένα εκπτωτικό κουπόνι που μπορείς να εξαργυρώσεις άμεσα στο ραντεβού σου.

Τα εκπτωτικά κουπόνια διαφέρουν ανά οπτικό κατάστημα;

Τα κουπόνια του Myoptician διαμορφώνονται μέσω συμφωνίας του οπτικού και του Myoptician. Συνεπώς υπάρχουν ορισμένες διαφοροποιήσεις στα εκπτωτικά κουπόνια ανά οπτικό. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης δικαιούται κουπόνι έκπτωσης σε κάθε ραντεβού που κλείνει μέσω του Myoptician.

Θέλω να κλείσω ραντεβού στο ίδιο οπτικό που είχα κλείσει και την προηγούμενη φορά. Δικαιούμαι πάλι κουπόνι έκπτωσης;

Φυσικά. Κάθε φορά που κλείνεις ραντεβού στο Myoptician παίρνεις ένα κουπόνι έκπτωσης ακόμη και αν κλείνεις ραντεβού με το ίδιο οπτικό κατάστημα.

Αν δεν χρησιμοποιήσω στο ραντεβού το εκπτωτικό κουπόνι, μπορώ να το χρησιμοποιήσω άλλη φορά;

Κάθε εκπτωτικό κουπόνι που λαμβάνεις κλείνοντας ραντεβού με τον οπτικό είναι ενεργό έως και την ημέρα και ώρα του ραντεβού σου. Αν δεν χρησιμοποιήσεις το εκπτωτικό κουπόνι αυτό ακυρώνεται αυτόματα. Αυτό συμβαίνει γιατί κάθε φορά που κλείνεις ραντεβού στο Myoptician λαμβάνεις ένα κουπόνι έκπτωσης. Επομένως,  κάθε φορά ενεργοποιείται ένας καινούριο εκπτωτικός κωδικός.

Αν κλείσω ραντεβού τηλεφωνικά δικαιούμαι κουπόνι έκπτωσης;

Ναι! Δικαιούσαι κουπόνι έκπτωσης κάθε φορά που κλείνεις ραντεβού μέσω του Myoptician ανεξαρτήτως αν επιλέγεις να κλείσεις το ραντεβού σου online ή τηλεφωνικά.

Υπηρεσία «Βρες το Brand»

Αν κλείσω ραντεβού τηλεφωνικά δικαιούμαι κουπόνι έκπτωσης;

Ναι! Δικαιούσαι κουπόνι έκπτωσης κάθε φορά που κλείνεις ραντεβού μέσω του Myoptician ανεξαρτήτως αν επιλέγεις να κλείσεις το ραντεβού σου online ή τηλεφωνικά.

Πως μπορώ να βρω το brand ψάχνω;

Για να βρεις το brand που ψάχνεις η διαδικασία είναι πολύ απλή.

  • Μπες στο Myoptician.gr και επέλεξε την υπηρεσία «ΒΡΕΣ ΤΟ BRAND».
  • Στο πλαίσιο «Ενδιαφέρομαι για..» επέλεξε το προϊόν που σε ενδιαφέρει (πχ γυαλιά ηλίου).
  • Στο πλαίσιο «Επιλέξτε;» επέλεξε to brand που επιθυμείς.
  • Στο πλαίσιο «Περιοχή» επέλεξε την περιοχή που σε ενδιαφέρει και πάτησε αναζήτηση.
  • Το Myoptician θα σου εμφανίσει αυτομάτως όλα τα διαθέσιμα οπτικά καταστήματα που διαθέτουν το brand που αναζητείς.

Υπηρεσία Βρες το «Προϊόν»

Τι είναι η Υπηρεσία «Βρες το προϊόν»;

Αν ψάχνεις ένα συγκεκριμένο προϊόν μπορείς να ελέγξεις την διαθεσιμότητα του στην περιοχή σου μέσω του Myoptician.

Τι πληροφορίες απαιτούνται για την Υπηρεσία «Βρες το προϊόν»;

Για να μπορέσει η ομάδα του Myoptician να αναζητήσει το προϊόν που ψάχνεις χρειάζεται να γνωρίζει το brand του προϊόντος και τουλάχιστον ένα από τα ακόλουθα στοιχεία:

 

  • Σύνδεσμος/link: Αν έχεις βρει κάπου στο διαδίκτυο το προϊόν που αναζητάς ο σύνδεσμος/link με το προϊόν θα βοηθήσει την ομάδα του Myoptician να αναγνωρίσει το προϊόν και να το αναζητήσει.
  • Μοντέλο/Κωδικός προϊόντος: Αν γνωρίζεις το μοντέλο του προϊόντος που ψάχνεις μπορείς να τον δώσεις στο Myoptician για να το αναζητήσει.
  • Εικόνα: Το Myoptician σου δίνει την δυνατότητα να στείλεις την φωτογραφία του προϊόντος που αναζητείς.

Πως μπορώ να βρω το προϊόν που ψάχνω;

Για να βρεις το προϊόν που ψάχνεις η διαδικασία είναι η εξής:

  • Μπες στο Myoptician.gr και επέλεξε την υπηρεσία «ΒΡΕΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ».
  • Συμπλήρωσε την φόρμα που σου εμφανίζεται.
  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά και πρέπει να συμπληρωθούν.
  • Χρειάζεται να συμπληρώσεις τουλάχιστον ένα από τα πεδία: Μοντέλο, Σύνδεσμος, Εικόνα.
  • Πατάς αποστολή.
  • Η ομάδα του Myoptician θα αναζητήσει το προϊόν και θα σε ενημερώσει σύντομα μέσω email και μήνυμα στο προφίλ σου για την διαθεσιμότητα του.

Η Υπηρεσία «Βρες το προϊόν» είναι χρονοβόρα;

Η ομάδα του Myoptician προσπαθεί να αναζητήσει το προϊόν που ψάχνεις στο συντομότερο δυνατό χρόνο. Αφού ολοκληρώσεις την διαδικασία «Βρες το προϊόν» θα ενημερωθείς μέσω email και μήνυμα στο προφίλ σου για την διαθεσιμότητα του, εντός 48ωρών.

Λογαριασμός Myoptician

Πως μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;

Η διαδικασία διαγραφής είναι απλή. Μπαίνεις στο προφίλ στο Myoptician και επιλέγεις την διαδικασία διαγραφή.

Μπορώ να αλλάξω το email του προσωπικού μου λογαριασμού;

Αν θέλεις να αλλάξεις το email του προσωπικού σου λογαριασμού θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικώς στο 215 215 1991 καθημερινά 9:00 – 21:00.

Δεν θυμάμαι τον κωδικό πρόσβασης μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αν έχεις ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής στον λογαριασμό σου μην ανησυχείς. Επέλεξε την επιλογή ξέχασα τον κωδικό μου και το Myoptician θα σου στείλει αυτοματοποιημένο email με την διαδικασία ανάκτησης του κωδικού σου.

Τι πληροφορίες να δω στο προφίλ μου στο Myoptician;

Μπαίνοντας στο προφίλ σου στο Myoptician θα σου εμφανιστούν τέσσερις διαθέσιμες επιλογές:

 

  • Προφίλ: όπου μπορείς να δεις και να επεξεργαστείς τα προσωπικά σου στοιχεία.
  • Ραντεβού: όπου εμφανίζονται όλα τα ραντεβού που έχεις κλείσει μέσω του Myoptician.
  • Ο οπτικός μου: όπου μπορείς δεις την λίστα με τα οπτικά καταστήματα τα οποία έχεις επιλέξει ως «αγαπημένα».
  • Μήνυμα: όπου εμφανίζονται όλα τα μηνύματα και ειδοποιήσεις που λαμβάνεις από το Myoptician.

Αξιολόγηση

Ποια είναι η διαδικασία αξιολόγησης του Myoptician;

Στο Myoptician κάθε εγγεγραμμένος χρήστης – και μόνο αυτός- μπορεί να αξιολογήσει τον οπτικό με τον οποίο κλείνει ραντεβού. Η διαδικασία της αξιολόγησης γίνεται με δύο τρόπους: είτε μέσω ερωτηματολογίου που στέλνεται μέσω email είτε μέσω των ανοικτών σχολίων. Ο χρήστης μπορεί να αξιολογήσει το ραντεβού του με τον οπτικό μόνο αφού έχει ολοκληρώσει την επίσκεψη του στο κατάστημα. Συγκεκριμένα, η διαδικασία της αξιολόγησης του Myoptician ενεργοποιείται 24ώρες μετά το πέρας του ραντεβού.

Η διαδικασία αξιολόγησης του Myoptician στοχεύει στην αντικειμενική, αληθής και ειλικρινής μεταφορά αξιολογήσεων των χρηστών. Στο Myoptician η προσωπική γνώμη και εμπειρία είναι πολύ σημαντική. Για αυτό τον λόγο, η διαδικασία της αξιολόγησης γίνεται με τέτοιο τρόπο που να εξασφαλίζει την διαφάνεια και την αντικειμενικότητα των αξιολογήσεων, βοηθώντας χιλιάδες χρήστες να επιλέξουν τον κατάλληλο οπτικό για να κλείσουν ραντεβού.

Αν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για την διαδικασία αξιολόγησης του Myoptician μπες εδώ.

Compare listings

Compare