Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών

Η επιστροφή προϊόντων είναι εύκολη για όλες τις παραγγελίες που εκτελούνται μέσα από το Myoptician και τα συνεργαζόμενα οπτικά καταστήματα.
Παρακάτω θα βρείτε τα βήματα και τις προϋποθέσεις για την σωστή ολοκλήρωση των επιστροφών σας Προϋποθέσεις

  • Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να έχουν κλειστές και σφραγισμένες συσκευασίες, ώστε να μπορούν να πωληθούν.
  • Όλα τα περιεχόμενα της συσκευασίας πρέπει να βρίσκονται μέσα στην συσκευασία, χωρίς καμία αλλοίωση αυτών.
  • Όλες οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας και ύστερα από ενημέρωση σας στην εξυπηρέτηση πελατών στο Myoptician.gr.
  • Πριν προβείτε στην επιστροφή δηλώστε στην φόρμα επιστροφών το πρόβλημα ή καλέστε μας στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών του Myoptician.gr.
  • Η αγορά των προϊόντων προς επιστροφή θα πρέπει να έχει γίνει αποκλειστικά μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα του συνεργαζόμενου οπτικού, στο Myoptician.gr.
  • Για επιστροφές σε γυαλιά ηλίου ή οράσεως θα πρέπει τα προϊόντα να είναι αχρησιμοποίητα και άθικτα. Με την επιστροφή θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται όλα τα στοιχεία της συσκευασίας αλλά και συνοδευτικά του προϊόντος, όπως θήκη, κουτί συσκευασίας, και λοιπώς αξεσουάρ (πανάκι καθαρισμού, έγγραφα πιστοποίησης και οδηγιών, λοιπά διαφημιστικά στοιχεία). Εάν υπάρχει κάποια έλλειψη από τα παραπάνω το προϊόν δεν θα γίνει δεκτό προς επιστροφή.
  • Για προϊόντα που παραμετροποιούνται βάσει των προσωπικών στοιχείων της συνταγής του πελάτη δεν είναι δυνατή η επιστροφή τους. Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής φακών επαφής που αφορούν π.χ. αστιγματικούς, πολυεστιακούς και άλλους ειδικά παραμετροποιημένους φακούς. Επίσης σε περίπτωση προσθήκης οφθαλμικών φακών σε γυαλιά ηλίου ή οράσεως, δεν δύναται να επιστραφούν λόγω της προσωποποιημένης παραμετροποίησης των φακών βάσει της συνταγής του πελάτη. (για αυτό τον λόγο σας προτρέπουμε να επανελέγχετε κάθε φορά τις ειδικές παραμέτρους που επιλέγετε στις παραγγελίες των προϊόντων σας).

Τρόποι και κόστος επιστροφής

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που επιθυμείτε, εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, με δυο τρόπους:


1. Επιστροφή κατ’ευθείαν στο συνεργαζόμενο οπτικό κατάστημα από όπου αγοράσατε το προϊόν, πραγματοποιώντας τα παρακάτω βήματα:
a. Ενημερώστε μας μέσω της φόρμας επιστροφών ή τηλεφωνικά στην εξυπηρέτηση πελατών για την επιστροφή που θέλετε να κάνετε. (θα σας καθοδηγήσουμε για την διαδικασία και θα ενημερώσουμε και τον συνεργαζόμενο οπτικό για να σας περιμένει)
b. Ύστερα από την ενημέρωσή μας, επισκεφθείτε το οπτικό κατάστημα που κάνατε την αγορά και αφήστε το προϊόν που επιστρέφετε.
c. Εάν πρόκειται για αλλαγή, τότε θα πρέπει να συνεννοηθείτε με τον οπτικό για να κάνετε την σχετική αλλαγή χωρίς να χρειάζεται να ενημερώσετε την ομάδα του Myoptician.gr
d. Εάν πρόκειται για επιστροφή χρημάτων, εφόσον παραλάβει την επιστροφή ο οπτικός θα κατατεθούν τα χρήματα στον λογαριασμό που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφών εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της επιστροφής που κάνατε.


2. Επιστροφή μέσω μεταφορικής courier. Το κόστος μεταφοράς θα πρέπει να πληρωθεί από εσάς, αφού ούτε το Myoptician.gr ούτε το συνεργαζόμενο οπτικό κατάστημα αναλαμβάνει το κόστος μεταφορικών για τις επιστροφές (εκτός από περιπτώσεις που αποδεδειγμένα στάλθηκαν λάθος προϊόντα από την παραγγελία που βάλατε). Τα βήματα που πρέπει να κάνετε είναι τα εξής:
a. Ενημερώστε μας μέσω της φόρμας επιστροφών ή τηλεφωνικά στην εξυπηρέτηση πελατών για την επιστροφή που θέλετε να κάνετε. (θα σας καθοδηγήσουμε για την διαδικασία και θα σας στείλουμε συμπληρωμ΄νη την φόρμα επιστροφής για να την συμπεριλάβετε στο δέμα σας)
b. Για την αποστολή επιστροφών μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποκλειστικά μεταφορικές εταιρείες courier και δεν γίνονται δεκτές αποστολές μέσω απλού ή συστημένου ταχυδρομείου.
c. Η συσκευασία θα πρέπει να είναι ανθεκτική προκειμένου να μην χτυπηθούν και χαλάσουν τα προϊόντα προς επιστροφή.
d. Τα στοιχεία επιστροφής είναι τα στοιχεία του συνεργαζόμενου οπτικού καταστήματος και θα σας τα γνωστοποιήσουμε εμείς για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, αφού σας δίνουμε την φόρμα επιστροφής συμπληρωμένη με όλα τα στοιχεία και το μόνο στοιχείο που απομένει είναι σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ο λογαριασμός ΙΒΑΝ και η τράπεζά σας.
e. Εάν πρόκειται για αλλαγή, τότε θα πρέπει να μας έχετε γνωστοποιήσει την αλλαγή που θέλετε να κάνετε στην φόρμα επιστροφής για να ενημερώσουμε τον συνεργαζόμενο οπτικό.
f. Εάν πρόκειται για επιστροφή χρημάτων, εφόσον παραλάβει την επιστροφή ο οπτικός θα κατατεθούν τα χρήματα στον λογαριασμό που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφών εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της επιστροφής.


Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει μια απόδειξη από τη μεταφορική εταιρεία για την επιστροφή σας ως απόδειξη επιστροφής του δέματος! Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας θα σας ρωτήσει για αυτό εάν υποψιάζεστε ότι κάτι πήγε στραβά με την επιστροφή σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τη δική σας διεύθυνση (τη διεύθυνση του αποστολέα) στο πίσω μέρος κάθε πακέτου που μας έχει σταλεί! Σε ένα σενάριο χειρότερης περίπτωσης, αυτό θα διασφαλίσει ότι η συσκευασία θα αποσταλεί με ασφάλεια στον πελάτη και δεν θα χαθεί μέσω της αλληλογραφίας.