Menu
Your Cart

FAQs

1. Πως ξεκινάω την παραγγελία μου

Αναζήτησε τον οπτικό σου στο Myoptician και επισκέψου την προσωπική του σελίδα παραγγελίας.


2. Πως παραγγέλνω τους φακούς επαφής μου, online;

Επέλεξε τον οπτικό σου και στην προσωπική σελίδα παραγγελίας του και πρόσθεσε τους φακούς επαφής και άλλα οπτικά είδη που επιθυμείς να παραγγείλεις. Μόλις ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, επιλέγεις τον τρόπο πληρωμής και αποστολής της παραγγελίας σου και την στέλνεις.


3. Πως γνωρίζω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Η παραγγελία σου αμέσως εμφανίζεται στον οπτικό σου και ξεκινάει η προετοιμασία της. Εμείς σε ενημερώνουμε συνεχώς για την πορεία και εξέλιξη της μέσα από τον λογαριασμό σου στο Myoptician.


4. Μπορώ να αλλάξω/διορθώσω την παραγγελία μου;

Για αλλαγές στην παραγγελία σου μπορείς να επικοινωνήσεις με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του Myoptician και εμείς θα ενημερώσουμε τον οπτικό σου για το αίτημά σου. Εξαίρεση στις αλλαγές αποτελούν προϊόντα που κατασκευάζονται βάσει των προσωπικών σου παραμέτρων, όπως οι αστιγματικοί φακοί επαφής ή συνταγή γυαλιών οράσεως με τους δικούς σου βαθμούς. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν δύναται να αλλάξει η παραγγελία εφόσον έχει ήδη προχωρήσει.


5. Πληρώνω επιπλέον χρήματα στο Myoptician;

Όλες οι υπηρεσίες του Myoptician παρέχονται εντελώς δωρεάν, χωρίς κανένα επιπλέον χρηματικό κόστος για τον καταναλωτή.


6. Η συναλλαγή γίνεται μόνο με πιστωτική κάρτα;

Ο τρόπος πληρωμής μπορεί να είναι είτε μέσω πιστωτική κάρτας κατά την παραγγελία σας στο Myoptician είτε αντικαταβολή μετρητών με την παράδοση.